UpmeUp-en argi daukagu ekonomia sozialeko gure enplegu-atariaren helburu nagusietako bat, zure enpresa edo erakundeko langileak hautatzeko prozesuak erraztea dela.
Hori dela eta, doako webinar bat diseinatu dugu datorren urriaren 3rako. Bereziki, langileen kudeaketa-estrategia hobetzen laguntzeko pentsatuta dago, kontuan hartuta ekonomia sozial eta solidarioko erakunde eta enpresen ekosistemaren aniztasuna eta berezitasunak.
Zergatik ezin duzu ekitaldi hau galdu?
Presta zaitez zure pertsonen kudeaketa beste maila batera eramateko! Formakuntzan, ekonomia sozial eta solidarioa (ESS) lan merkatua nola iraultzen ari den aztertuko dugu. Talentua erakarri eta atxikitzeko estrategia eraginkorrak diseinatzeko oinarrizko nozioak ikasiko dituzu, paradigma aldaketa bat markatzen ari diren joera berriak ezagutzen dituzun bitartean. Gainera, gomendio azkar eta praktikoak emango dizkizugu zure taldearen kudeaketa hobetzen hasteko. Ez geratu kanpoan, eta hasi talentua kudeatzeko zure modua eraldatzen.
Aholkularitza pertsonalizatua: 5 orduko doako online aholkularitza saio bat zozkatuko dugu webinarran izena eman eta parte hartzen duten ekonomia sozialeko enpresen eta entitateen artean (betiere UpmeUp-en erregistratuta badaude). Gure giza baliabideen talde espezializatuko langileak zure pertsonak kudeatzeko estrategia zehazten eta hobetzen lagunduko dizu.
Material gehigarri esklusiboa: Webinar-aren ondoren, ESS enpresa/entitate bat ordezkatzen duten erregistratutako pertsona guztiek Oinarrizko Gida bat jasoko dute webinar-aren eduki nagusiekin, tresna praktikoak eskura edukiko dituzula ziurtatuz.
Ez galdu zure enpresa indartzeko aukera hau!
Aurkitu behean webinar-ari buruzko informazio guztia eta izena emateko esteka. Eman izena orain eta ziurtatu zure lekua!
Urriak 3
⏰ 12:00etan
⌛ 45 min iraupena
Zoomatu (ekitaldiaren aurretik izena emateko esteka jasoko duzu)
- UpmeUp-en aurkezpena.
- ESS eta lan merkatuko joera berriak: paradigma aldaketa.
- Pertsonak kudeatzeko estrategia baten diseinua.
- Talentuaren erakarpena ESSn.
- Talentuaren atxikipena: hori sustatzen duten funtsezko faktoreak eta neurriak.
- Nondik hasi: pertsonen kudeaketa hobetzeko aholku azkarrak
Zertan datza irabaz dezakezun aholkularitza pertsonalizatua?
Gure aholkularitza pertsonalizatua zure enpresa edo entitateko talentu eta taldeen kudeaketa optimizatzeko diseinatutako lankidetza-prozesu bat da. Eskuz esku lan egingo duzu gure giza baliabideetako adituetako batekin, fase hauek jarraituz:
- Hasierako analisia: zure erakundeko pertsonen kudeaketaren egungo egoeraren ebaluazioa, kontratazio praktikak, talentuaren garapena, lan-giroa eta barne antolakuntza kultura.
- Hobekuntzak detektatzea: Hobekuntza arloak eta puntu ahulak identifikatzea, zure entitatearen helburu estrategikoekin eta behar zehatzekin bat etorrita.
- Aldaketen proposamena: Gomendio espezifikoak garatzea zure erakundean pertsonak kudeatzeko praktikak optimizatzeko.
- Ezarpen gidatua: Proposatutako hobekuntzak aplikatzeko lehen urratsetan laguntza, ezarpen arrakastatsua bermatzeko laguntza eta orientazioarekin.
Aholkularitza 5 orduko lanaz osatuta dago, saio batean edo bitan banatuta eta etengabeko erreferentzia gisa balioko duen txosten labur batekin osatzen da. Eman izena orain eta ziurtatu zure lekua!
Nork lagunduko dizu prestakuntza honetan?
Joan Martínez Fernández Estrategia eta hazkunde arduraduna da Facto Cooperativan, baita aholkulari juridiko eta laborala ere.
Zuzenbidean lizentziatua eta Lan Harremanetan lizentziatua Bartzelonako Unibertsitatean, esperientzia sendoa du antolakuntza eta lan gaietan prestatzaile eta aholkulari gisa.
UpmeUpen-en, bere funtzio nagusia negozioen garapena eta marketin estrategiak koordinatzea da, komunitatearen hazkundea bultzatzeko bere ikuspegia emanez.